گروه محصولات

چاپ سوم کتاب «چرا این بچه‌ها اینقدر با هم دعوا می‌کنند؟» منتشر شد.

1402/05/4 چهارشنبه

در معرفی کتاب آمده:

چه چیزی از دعوای میان خواهر و برادر عادی‌تر است؟ اما شاید زیاد هم عادی نباشد، به این دلیل که شما این کتاب را خریده‌اید پس این موضوع ، تا حدی، ذهن شما را مشغول کرده است و از خود تان می‌پرسید: آیا عادی است که بچه های من این‌قدر به هم می‌پرند  و دعوا می کنند؟ چرا تحمل دعوای آن ها برای من سخت است؟ آیا فقط سروصدای دعوا و مرافعه‌ی میان آن هاست که آزارم می دهد یا درگیری «برادارنه» میان آن ها چیزی را در اعماق وجودم بیدارمی‌کند؟
باید تاکید کرد که حال و هوای زمانه دیگر به ما کمک نمی کند تا در برابر درگیری فزرندان خود خونسرد باشیم. این‌گونه به نظر می‌رسد که خانواده ی بی دعوای و درگیری، در روزگار ما، به چیزی آرمانی بدل شده است. اما این آرمان، درحقیقت، اسطوره‌ای بیش نیست که ممکن است خطرناک هم باشد‍!

برشی از کتاب:

والدین، از آنجایی که بیش‌تر متوجه دعوا و درگیری بین فرزندان هستند، از بازی طولانی مدت بین آن‌ها غافل می مانند و نمی‌بینند که در طول  این بازی ها ، بچه ها نه کتک کاری می کنند و نه به هم فحش می‌دهند. تردیدی نیست که تفاهم و آتشی به اندازه‌ی درگیری جلب توجه نمی کندو بنابراین از دید‌ه ها پنهان می ماند. در تمامی خانواده‌ها ،همدستی و یکرنگی بین خواهر و برادر وجود دارد، مگر این که والدین به واسطه‌ی برخی ندانم کاری‌ها مانع قوام این یکرنگی و تفاهم شوند.

برای سفارش آنلاین این کتاب، اینجا کلیک کنید.

انصراف از نظر